Tuesday, November 07, 2006

发了一整天的呆
想念着,回味着,这两年来,亲爱的朋友们,甜美的回忆
然而,也有不开心的时候,想着想着,有时候自己也有错,但是都过去了,希望大家原谅我吧~
大伙儿们,对不起!请你们原谅我的过错吧!

有多想了一会儿,发觉,我学会了勇敢,现在才明白,勇敢,并不简单。。。
也懂得怎样去珍惜。。。我很庆幸,活在这个年代,这个时候,并没有要求更好的,我真的很幸运了,真的。

yoh~
another day has gone, my vision blurblur , i think is becoz i'm lack of sleeping. aih, muz sleep earlier tonight, muz!
lately, i felt i've learned how to appreciate. i'm feeling so glad now, i'm so lucky, to live on this holy earth (altou its dying soon ...)knowing whole lots of people out there, i found myself where so small, tiny compare to this world.


p/s : i'm sure .... i'm sure ....

No comments: